sauvakävelijä, fribeegolffaaja ja pyöräilijä kesällä pururadalla taustalla metsää

22.8.2023 08:42

Syysliikkuja kampanja starttaa 1.9.2023

Syysliikkuja kampanja järjestetään 1.9.-30.11. ja kirjauksia voi tehdä syksyn liikuntalajeista; frisbeegolf, kävely, sauvakävely, juoksu,  pyöräily, maastopyöräily, melonta, retkeily, rullahiihto ja -luistelu, uinti, suunnistus sekä soveltava liikunta.

Käytössä on myös paperinen kortti, joka toimii hyvänä vaihtoehtona, jos mobiilisovelluksen kokee haasteellisena. Paperisen kortin voi hakea uimahallista tai Passarista, palautus myös samoihin paikkoihin 5.12. mennessä.

Syysliikkuja kampanja järjestetään yhteistyössä LiikUn sekä kampanjaan osallistuvien kuntien liikuntatoimien kanssa. LiikU ja kunnat arpovat kaikkien osallistujien kesken palkintoja, joista ilmoitetaan voittajille erikseen.

Tarkemmat kampanjan tiedot sekä mobiili- ja nettikirjausohjeet löytyvät osoitteessa www.liiku.fi/syysliikkuja.

mainos syysliikkuja julisteesta, teksti avattu uutisessa