Tytöt istuvat Myllymäen puiston penkillä.Taustalla näkyy mylly.

1.2.2024 10:38

Nuorisopalvelujen avustukset haettavissa

Nuorisotoiminnan ja raittiustyön avustukset ovat haettavissa
Nuorisotoimintaan avustusta voivat anoa paikallisesti toimivat nuorten toimintaa järjestävät nuorisojärjestöt- ja yhdistykset, nuorten vapaat toimintaryhmät nuorten itsensä järjestämän nuorisotoiminnan avustamiseen sekä paikalliset raittiusyhdistykset raittiustyöhön.

Perusavustushakemukset tulee jättää 15.4. mennessä

Kohdeavustushakemukset nuorisotoimintaan tai raittiustyöhön kuluvalle vuodelle tulee palauttaa 1.11. mennessä

• Jatkuvahaku
  • Avustus on tarkoitettu kertaluontoiseen, toimintaa tukevaan hankintaan ja kertaluonteisen toiminnan tukemiseen. Kohdeavustus maksetaan hakemuksen perusteella ennen mahdollista hankintaa tai toimintaa. Avustuksen käyttö tulee raportoida käytön jälkeen 2 kuukauden sisällä.
  • sähköisesti: nuoriso.liikunta@uusikaupunki.fi tai
  • postitse osoitteeseen Nuorisopalvelut/ Koulupolku 5, 23500 Uusikaupunki

Tarkemmat tiedot hakuehdoista ja hakemisesta sekä lomakkeet löytyvät Uudenkaupungin nuorisopalvelujen verkkosivuilta

Kannustamme hakemaan avustuksia yhdistyksenne toimintaan!

Lisätietoja nuorisopalvelujen vastaavalta Jennika Saloselta.