Graafisessa kuvassa Uudenkaupungin logo ja teksti kaavoituskatsaus  2024

5.1.2024 10:27

Kaavoituskatsaus 2024 on nyt nähtävillä!

Uudenkaupungin kaupungin tuore kaavoituskatsaus vuodelle 2024 on julkaistu. Sivustolla ja erillisessä tulostettavassa dokumentissa esitellään kaikki vireillä olevat kaavat..

Vuosittain laadittavassa kaavoituskatsauksessa selostetaan lyhyesti meneillään olevat kaavahankkeet. Tällä hetkellä asemakaavahankkeina on käynnissä parisenkymmentä asemakaavaa ja asemakaavan muutosta sekä neljä yleiskaavaa. Strategisesti merkittävistä yleiskaavoista vireillä ovat Uudenkaupungin keskustan osayleiskaavan muutos, kalalannin osayleiskaava, Kettelin kyläyleiskaava sekä näiden lisäksi Ranta-alueiden osayleiskaavan vähäinen muutos. Kaavoituskatsaus kokoaa lähivuosien kaavoituksen painopisteet ja linjat yksiin kansiin. Kaavoituskatsauksen yhtenä tavoitteena on tehdä kaavoitusta tutummaksi ja kannustaa kuntalaisia osallistumaan ja vaikuttamaan.

Mielipiteet pyydetään toimittamaan kirjallisesti viimeistään 5.2.2024. Palaute voidaan lähettää sähköpostitse tai perinteisen postin kautta kaupungin kirjaamoon.

Tutustu kaupungin tulevaisuuden suunnitelmiin:

Avainsanat