Kummankin Kaa - Saariluoma & Wickström stand up K-16

Kulttuurikeskus Cruselli, Kullervontie 11A, 23500 Uusikaupunki

André Wicström ja Jaakko Saariluoma

Kaksi stand up -esitystä yhden hinnalla!

Jaakko Saariluoma ja André Wickström lähtevät keväällä 2025 laajalle Suomen-kiertueelle, joka kattaa yli 30 paikkakuntaa. Tämä on tilaisuutesi kokea kaksi huippuesitystä yhden illan aikana ja naurutakuu on taattu!

Jaska ja André ovat viihdyttäneet suomalaisia jo yli 20 vuoden ajan, tultuaan tunnetuiksi supersuositusta W-tyyli-ohjelmasta sekä lukuisista muista TV-ohjelmista. Mitä vuodet viihteen parissa ovat heille opettaneet ja miltä ystävysten huumori kuulostaa tänä päivänä?
Jaakko Saariluoma ja André Wickström ovat suomalaisen stand up -komiikan pioneereja, olivathan he ensimmäisiä jotka alkoivat kokeilemaan lajia Suomessa. Kumpikin katsoo elämää omalta kantilta ja juuri tämä sekoitus tyylissä, jutuissa ja maailmankatsomuksessa tekevät tästä illasta mielenkiintoisen ja tietenkin ratkiriemukkaan.

Osta lippusi ja tule viettämään iltaa Kummankin kaa!

• Show’n kesto n. 2 h sisältäen tauon
• Ikäraja 16 vuotta
• Esityksen video- ja äänitallentaminen on kiellettyä.

Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Järjestäjä: Suomen Stand Up Club

Pääsyliput

Pääsylipun hinta on 39,50€. Voit ostaa lippuja ennakkoon verkosta tai kulttuurikeskus Crusellista (Kullervontie 11A), puh. 050 420 5401.

Väliaika

Konsertissa on väliaika sekä väliaikatarjoilu. Tarjoilusta vastaa Uudenkaupungin Teatteri ja Hotelli Aquarius. Välttääksesi ruuhkaa voit tehdä väliaikatilauksen etukäteen verkkolomakkeella. Varauksen tekeminen ei ole välttämätöntä vaan tuotteita myydään myös jonottaville asiakkaille.

Uudenkaupungin Teatterin verkkolomake (mainitse lisätietokentässä, mihin tapahtumaan teet tilauksen)

Hotelli Aquariuksen verkkolomake