Kuvassa viemärinkuvaaja ja kuva autosta

19.6.2024 16:00

Viemärikuvaaja Santtiossa

Uudenkaupungin Veden tilaamana Santtiossa kuvataan jätevesiviemäreitä. Kuvaajana toimii UndergroundCity-niminen yritys ja kuvauskohdan lähettyvillä on aina ko. yrityksen kuvausauto. Kuvaajat eivät tule tonteille muuten kuin siinä tapauksessa, että runkolinjan kaivo sijaitsee tontilla. Rakennusten sisälle kuvaajat eivät tule lainkaan, eikä kuvauksella muutenkaan ole mitään vaikutusta asukkaiden elämään. Kuvaustyö saadaan valmiiksi kesäkuun loppuun mennessä.

Viemäreitä kuvataan, koska jätevesiviemäriverkostoon saatikka puhdistamolle ei kuulu tulla hulevettä, sillä se aiheuttaa ongelmia niin verkostossa kuin puhdistamolla. Nykyisin tätä hulevettä kuitenkin ohjautuu jätevesiverkostoon jo haitallisia määriä ja ongelmakohtia pyritään löytämään ja sitä myöten myös korjaamaan.

Pahoittelemme työstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa

Uudenkaupungin Vesi päivystys 24/7 02 8451 5511

Viemärinkuvaajan auto kuvausyrityksen logoilla Santtiossa