Kuva kahdesta vanhasta vuohiaiheisesta opetustaulusta.

10.6.2024 15:48

Vanhojen koulutarvikkeiden huutokauppa Pohitullin liikuntasalissa 15.6.2024

Lukuvuosi on juuri päättynyt, mutta Uudenkaupungin yhtenäiskoulussa valmistaudutaan jo innolla tulevaan lukuvuoteen ja Wintteriin siirtymiseen. Muuton vuoksi Pohitullin käytöstä poistettavat vanhat koulutarvikkeet myydään julkisessa huutokaupassa lauantaina 15.6.2024 klo 10-16 Pohitullin liikuntasalissa. Näyttö myytäville tavaroille alkaa tuntia ennen huutokauppaa.

Pysäköinti on järjestetty jäähallin paikoitusalueelle, ja kulku huutokauppaan tapahtuu Pohitullin liikuntasalin ovesta "lipan" alta. Meklarina toimii huutokauppameklari Reijo Virtamo, ja hänen kotisivuiltaan löytyy ennakkokuvia huutokaupattavista tuotteista.

Huutokaupan tuotot ohjataan Uudenkaupungin yhtenäiskoulun aidon Steinway-flyygelin kunnostamiseen, jonka jälkeen flyygeli siirretään Wintteriin.

Tervetuloa tekemään löytöjä!