Hyvinvointi- ja vapaa-aikapalveluiden logo. HyVa ja sen alla viisi symbolia kuvastamassa liikuntaa, kirjastoa, nuorisoa, museota ja kulttuuria.

14.4.2023 07:00

Uudenkaupungin kulttuurikysely: näin osallistut!

Osallistu kulttuuripalveluiden käyttöön liittyvään kuntalaiskyselyyn! Kyselyn avulla kulttuuripalveluiden toimintaa pyritään kehittämään ja ohjaamaan entistä helpommin kaikkien kuntalaisten saavutettavaksi.

Kyselyssä käsitellään yleisten kulttuuripalveluiden, museon ja kirjaston käyttöön liittyviä aiheita ja siihen voivat vastata kaikki kaupunkilaiset ja kesäasukkaat. Erityisesti vastauksia toivotaan niiltä, jotka eivät koe olevansa edellä mainittujen palvelujen aktiivikäyttäjiä. Vastaaminen vie noin 10 minuuttia.

• Kyselyyn voi vastata 14.4.-31.5.2023 välisenä aikana
• Voit osallistua joko verkossa osoitteessa https://link.webropol.com/s/uusikaupunki-kulttuurikysely tai paperilomakkeella. Paperilomakkeita on jaossa Uudenkaupungin ja Kalannin kirjastoissa, kirjastoautossa, museossa, kulttuurikeskus Crusellissa, uimahallissa sekä palvelupiste Passarissa.
• Voit halutessasi osallistua arvontaa, jossa voit voittaa kulttuuriaiheisia palkintoja.

Kyselyn tuloksista tullaan tiedottamaan syksyn 2023 aikana.