11.9.2023 12:14

Ukin lukion opiskelijakunnalle hallitus

OPKH:ssa lukukaudelle 2023-2024 valittiin Viivi Hannula, Aamu Levanen, Emma Järvinen, Hugo Pirppu, Sofia Siivonen, Nuppu Vuorela, Siiri Kotiranta, Anni Ruohola, Emil Haijanen, Ella Paavola, Anni Saarinen ja Valo Hento.

Valo Hento toimii puheenjohtajana ja hallitusta ohjaava opettaja on Kirsi Siivonen. OPKH organisoi lukuvuoden aikana erilaisia tapahtumia ja teemapäiviä. Opiskelijakunnan hallituksella on tärkeä rooli myös viestiä opiskelijoille tärkeistä asioista ja kehittää lukion toimintaa yhteistyössä rehtorin ja opettajien kanssa. Opiskelijakunnan puheenjohtaja myös edustaa opiskelijoita erilaisissa tapahtumissa.

oppilaskunnan hallitus _ lukio
Uudenkaupungin lukion uusi opiskelijakunnan hallitus starttaa kauteen innoissaan.
Avainsanat