Uki outlet logobanneri.

18.5.2023 16:46

Uki Outlet tuo huippubrändit Uudenkaupungin keskustaan jo toistamiseen

Uki Outlet -myymälä avaa ovensa jo toistamiseen Uudenkaupungin keskustassa. Viime kesänä toteutettu suosittu myymäläkonsepti saa siis jatkoa, kun avajaisia vietetään perjantaina 19.5. klo 10.

Uki Outlet kerää saman katon alle kymmeniä laadukkaita brändejä ja tuhansia tuotteita. Elokuun puoliväliin asti palvelevassa myymälässä on sekä paikallisten että muualta tulevien yritysten tuotteita. Kaiken kaikkiaan eri yrityksiä on mukana 25. Mukaan innostuivat tänäkin vuonna tunnetut brändit, kuten mm. Lumene, Luin Living ja Globe Hope.

Uki Outlet on yksi konkreettinen toimi keskusta-alueen elävöittämiseksi. Outlet-myymälä haluttiin mahdollisimman keskeiselle paikalle, jotta se olisi helposti sekä paikallisten että turistien löydettävissä. Sopiva tila löytyi Koulukadulta, K-market Pikkuherkun alakerrasta. Kulku myymälään on marketin pääovista. Myymälään pääsee tietysti myös lastenvaunuilla ja pyörätuolilla. Esteetön kulku tilaan on rakennuksen takakautta.

Uki Outlet on avoinna joka päivä koko kesän ajan, poikkeuksen juhannus. Myymälä palvelee päivittäin klo 10-18, heinäkuussa on pidennetty aukiolo arkisin klo 10-20.

Outlet-myymälässä maksuvälineenä käy ainoastaan pankki- ja luottokortit.

Avainsanat