Kivra kuvituskuva.

8.6.2023 11:18

Tilaa kaupungin laskut digipostipalvelu Kivraan

Olemme ottaneet käyttöön digipostipalvelu Kivran, jolla voi vastaanottaa, maksaa ja arkistoida laskut kätevästi digipostina.

Uuden palvelun käyttöönotto parantaa kaupungin laskutuksen nopeutta ja helpottaa asiointia. Digilaskuihin siirtyminen tuo myös säästöjä ja pienentää hiilijalanjälkeä, kun laskuja ei tarvitse tulostaa, postittaa ja kuljettaa asiakkaille. Mitä useampi ottaa sähköiset laskut käyttöönsä, sitä suuremmat ovat hyödyt.

Digipostipalvelu Kivra on käyttäjille maksuton. Sovellus kokoaa laskut turvallisesti yhteen paikkaan, lähettää aina tiedon saapuneista laskuista ja muistuttaa lähestyvistä eräpäivistä. Palvelussa voi myös jakaa laskuja eri käyttäjien kesken, joten perheen laskuasioita voi hoitaa sujuvasti yhdessä.

Näin otat Kivran käyttöön:

1. Lataa ilmainen Kivra -sovellus puhelimeesi sovelluskaupasta tai mene osoitteeseen kivra.fi
  2. Rekisteröidy palveluun pankkitunnuksilla ja sähköpostiosoitteella
  3. Vahvista sähköpostiosoitteesi rekisteröitymisen yhteydessä

Valmista! Saat jatkossa automaattisesti laskut digipostina kaikilta yrityksiltä, jotka ovat ottaneet Kivran käyttöönsä.

Kivrasta voi lukea lisää osoitteessa kivra.fi

Avainsanat