Mainos työllisyyspalveluiden Pop-up tapahtumasta.

31.7.2023 13:57

TE-toimiston ja työllisyyden kuntakokeilun yhteinen Pop-up neuvontapiste Uudessakaupungissa maanantaina 7.8.

Onko sinulla kysyttävää työnhakuusi liittyen tai kaipaatko neuvoja koulutuksiin hakeutumisessa?

Varsinais-Suomen TE-toimisto ja Turun seudun kuntakokeilu avaavat tilapäisesti yhteisen Pop-up neuvontapisteen, jossa voi tulla käymään maanantaina 7.8. klo 9-12.

Paikan päällä neuvomassa ja opastamassa ovat sekä TE-toimiston että kuntakokeilun paikalliset virkailijat. Paikalla on myös edustajia paikallisista oppilaitoksista Novidasta ja Winnowasta.

Pop-Up neuvontapiste järjestetään Uudenkaupungin TE-toimiston tiloissa, Rantakatu 25.

Ohjausta ja neuvontaa on tarjolla TE-toimistossa kaikkina arkipäivinäkin. Pääasiassa TE-toimistossa asioidaan ajanvarauksella. Uudenkaupungin toimipaikassa voi asioida ilman ajanvarausta maanantaisin klo 9-11.

Kuva: TE-palvelut Varsinais-Suomi

Avainsanat