julisteessa kuva hiihtäjistä ja tietoa talviliikunta -kampanjasta

23.12.2022 09:02

Talviliikkuja kampanja järjestetään 10.1.-31.3.2023

Kampanjan tavoitteena on haastaa ja motivoida liikkumaan eli voit osallistua kampanjaan omien kilometritavoitteiden mukaan. Liikuntamuotoina ovat hiihto, kävely, sauvakävely, juoksu, lumikenkäily, maastopyöräily, potkukelkkailu, pyöräily, luistelu ja retkiluistelu, eli huonokaan talvi ei siis estä liikkumista! Myös soveltava liikunta on huomioitu kampanjassa, joten se soveltuu kaikille ikään tai tasoon katsomatta.

Uusikaupunki kisaa yli 10 000 asukkaan sarjassa. Kirjaukset tehdään pääsääntöisesti mobiili-tai nettisovelluksen kautta. Käytössä on myös paperinen kortti, joka toimii hyvänä vaihtoehtona, jos mobiilisovelluksen kokee haasteellisena. Paperisen kortin voi hakea uimahallista tai Passarista, palautus myös samoihin paikkoihin viimeistään 3.4.2023.

Talviliikkuja -kampanja järjestetään yhteistyössä LiikUn sekä kampanjaan osallistuvien kuntien liikuntatoimien kanssa. LiikU ja kunnat arpovat kaikkien osallistujien kesken palkintoja, joista ilmoitetaan voittajille erikseen.

Tarkemmat kampanjan tiedot löytyvät osoitteesta: www.liiku.fi/talviliikkuja

Lisätietoja liikuntapalveluista:

nuoriso.liikunta@uusikaupunki.fi tai 050 383 5303