vanha vaaleanpunainen museotalo, kulttuurikeskuksen talo sekä uimahallin kuva ulkopuolelta

10.1.2024 13:00

Seniorikortin käyttöedut laajentuneet 2024

Uusikaupunkilaisille senioreille tarkoitettu Seniorikortti 65+ käyttöedut ovat laajentuneet vuoden alussa.

Seniorikortti 65 +

Kenelle: 65 vuotta täyttäneille uusikaupunkilaisille
Hinta: 55 €/12 kk tai 27,50 €/6 kk
Ostopaikka: Uudenkaupungin uimahalli

Seniorikortin voi lunastaa koska tahansa ja se on voimassa ostopäivästä eteenpäin.

Seniorikortti 65+ on näytettävä joka kerta uimahallin kassalla.

Korttia voi käyttää Uudessakaupungissa seuraaviin palveluihin:

Liikuntapalvelut

Seniorikortti sisältää omatoimisen harjoittelumahdollisuuden Uudenkaupungin uimahallilla ja uimahallin kuntosalilla arkipäivisin (ma-pe) sekä Kalannin ja Lokalahden kuntosaleilla kaikkina aukioloaikoina.

Vuoden kortilla seniorikorttilainen voi ottaa yhden henkilön maksutta mukaan kokeilemaan kaupungin tarjoamia liikuntapalveluita 3 kertaa vuodessa.

Puolen vuoden kortilla seniorikorttilainen voi ottaa yhden henkilön maksutta mukaan kokeilemaan kaupungin tarjoamia liikuntapalveluita kerran.

Osallistuessa vesiliikuntaryhmiin maksetaan vielä erillinen ohjausmaksu.

Kulttuuripalvelut

Vuoden kortilla seniorikorttilainen voi ostaa kaksi lippua yhden hinnalla kulttuurikeskus Crusellin tai elokuvateatteri Kuvalan näytöksiin tai tapahtumiin 2 kertaa vuodessa.

Puolen vuoden kortilla seniorikorttilainen voi ostaa kaksi lippua yhden hinnalla  kulttuurikeskus Crusellin tai elokuvateatteri Kuvalan näytöksiin tai tapahtumiin kerran puolessa vuodessa.

Lippujen varaukset Uudenkaupungin kulttuuripalveluiden toimistosta puh. 050 4205 401 tai Uudenkaupungin teatterin toimistosta puh. 02 84515 440.

Museo

Seniorikorttilainen voi käydä Uudenkaupungin museon Wahlbergin museotalossa (Ylinenkatu 11) maksuttaa syyskuun ja huhtikuun välisenä aikana museon aukioloaikoina.

Lisätietoja kortin eduista voi kysyä:
Uudenkaupungin uimahalli puh. 050 4205 203
Kulttuuripalvelut puh. 050 4205 401