Paljon ihmisiä ja markkinakatoksia torilla, sekä iso rykelmä heliumilmapalloja leijumassa ilmassa.

1.10.2024 11:17

Perinteiset syysmarkkinat täyttävät Uudenkaupungin keskustan viikonloppuna

Uudessakaupungissa on järjestetty markkinoita jo vuodesta 1617 asti, ja tänä vuonna 4.-5.10. järjestettävät syysmarkkinat jatkavat tätä perinnettä.

Myyntikojut levittäytyvät Kauppatorille ja Alisellekadulle tulevana perjantaina ja lauantaina. Markkinat ovat avoinna perjantaina klo 10–18 ja lauantaina klo 10–16.

Syysmarkkinat aiheuttavat muutoksia keskustan liikennejärjestelyihin torstaista 3.10. alkaen lauantai-iltaan 5.10. asti. Alinenkatu on suljettu välillä Sepänkatu–Rauhankatu, ja Koulukatu on suljettu välillä Ylinenkatu–Alinenkatu. Pihaan ajo on sallittu. Kauppatorin pysäköintialue on myös varattu markkinoiden käyttöön, mutta pihaan ajo kiinteistöille on sallittu.

Pysäköinti on kaupungissamme maksutonta. Auton voi jättää muun muassa Leijonapuiston pysäköintialueelle, Sorvakon Rantatielle.

Tervetuloa viettämään hauskaa syyspäivää markkinoille!