Joukkoliikenteen tilanne mahdollisessa lakossa

13.12.2023 10:33

Mahdolliset lakot vaikuttavat liikennöintiin 14.12. - katso tarkemmat tiedot

Mahdolliset lakot vaikuttavat Vukin joukkoliikenteeseen ja Vuki-kyyti kutsuvuoron liikennöintiin 14.12.

SAK:n ja siihen kuuluvan Auto- ja kuljetusalan työntekijäliitto AKT:n lakko vaikuttaa toteutuessaan laajasti Seutu+ liikenteeseen ja Uudenkaupungin joukkoliikenteeseen.

AKT:n verkkosivuilla on todettu LS-Liikennelinjat Oy:n toimintojen kuuluvan lakon piiriin. Tämä vaikuttaa joukkoliikenteen linjavuoroihin eli ns. 600-sarjan vuoroihin, jotka palvelevat myös koululaisia sekä kutsuvuoro Vuki-kyytiin. Näillä näkymin LS-liikennelinjat eivät liikkennöi 14.12.

Pyrimme päivittämään tätä uutista myös muuttuvissa tilanteissa. Koulut informoivat vanhempia Wilman kautta.

Tällä hetkellä työtaistelutoimet eivät näyttäisi koskevan Linja-autoliikenne J. Salminen Oy:n ja Taivassalon Auto Oy:n liikennöintiä.

• Linja 130 Uki-Laitila sekä
  • linja 120 Turku-Vehmaa - Lokalahti - Uusikaupunki liikennöidään näillä näkymin normaalisti

Avainsanat