Koristeellinen kuva, jossa lukee "Esityslistalla" ja  kaupunginvaltuusto sekä päivämäärä.

2.2.2024 15:31

Kaupunginvaltuuston esityslistalla 5.2.2024

Uudenkaupungin kaupunginvaltuuston maanantain 5.2.2024 kokouksessa käsitellään muun muassa seuraavia asioita:

• Kaupungin vuoden 2023 ennakkotilinpäätöstä.
  • Talouden sopeuttamistoimiin liittyen kaupunginhallitus esittää kaupunginvaltuustolle, että kaupunki luopuu sellaisista kiinteistöistä, jotka eivät ole kaupungin toiminnan kannalta strategisia, ja kaupunginvaltuusto valtuuttaa kaupunginhallituksen valitsemaan kiinteistöstrategian perusteella ne kiinteistöt, joista kaupunki luopuu.
  • Kaupunginhallitus esittää kaupunginvaltuustolle talouden sopeuttamisohjelman toimenpiteenä Pyhämaan koulun oppilaiden vähimmäismääräksi 20 oppilasta, ja että mikäli oppilasmäärässä ei tapahdu kasvua vähintään asetettuun vähimmäismäärään, Pyhämaan koulu lakkautetaan opetus- ja kasvatuslautakunnan taloussuunnitelmassa esittämän aikataulun mukaisesti 1.8.2026 alkaen huolimatta siitä, että oppilaiden vähimmäismäärä alittuu jo aikaisemmin.

Kaupunginvaltuuston esityslista on nyt julkaistu. Tutustu tarkemmin kaikkiin kokouksen asioihin (Dynasty)

Seuraa kaupunginvaltuuston kokousta