Kaupunginhallituksen päätöksiä 9.10.23

10.10.2023 14:16

Kaupunginhallituksen päätöksiä 9.10.2023

Kaupunginhallitus päätti eilen muun muassa:

• talouden sopeuttamisohjelman ja yt-neuvottelun käynnistämisestä nopeutetulla aikataululla. Neuvottelut käynnistetään viipymättä ja ne tulee olla käytynä valtuuston talousarviokäsittelyyn mennessä. Kaupunginvaltuuston talousarviokokousta esitetään siirrettäväksi joulukuun 18. päivään.
  • antaa valtuustolle lausunnon tarkastuslautakunnan arviointikertomuksen havaintoihin liittyvistä toimenpiteistä.
  • presidentinvaalien ennakkoäänestyksen ja varsinaisen vaalipäivän äänestyspaikoista ja niiden aukioloajoista. Ennakkoäänestyspaikkoina toimivat Coworking- ja etätyötila Messi sekä ennakkoäänestysbussi. Varsinaisen vaalipäivän äänestyspaikkoja ovat Coworking ja etätyötila Messi, Hakametsän koulu, Saarniston palvelukeskus, Lokalahden koulu, Pyhämaan nuorisoseurantalo ja Kalannin kirjasto.

Tutustu tarkemmin kaikkiin kokouksen päätöksiin (Dynasty)