Koristeellinen kuva, jossa lukee "Näin päätimme" ja päivämäärä.

24.10.2023 15:17

Kaupunginhallituksen päätöksiä 23.10.2023

Uudenkaupungin kaupunginhallituksen kokouksessa 23.10.2023 päätettiin muun muassa seuraavista asioista:

• Tilikunnan osakkeiden ostamisesta. Tilikunta Oy on kuntaomisteinen voittoa tavoittelematon yhtiö, jonka toimialana on tuottaa ja kehittää talouden ja hallinnon palveluja ja näiden tukipalveluita sekä harjoittaa yhteishankintatoimintaa ja hankintojen tukitoimintaa. Yhtiön osakkuus mahdollistaa henkilöstö- ja taloushallinnon palvelujen ostamisen erikseen sovittavin ehdoin.
  • Kaupunginhallitus esittää kaupunginvaltuustolle palkkahallinnon ulkoistamista. Uudenkaupungin kaupungin palkkahallinnon organisoinnin vaihtoehtona on kartoitettu palkkahallinnon kokonaisvaltaista ulkoistamista.
  • Kaupunginhallitus päätti esittää eettiset ohjeet valtuustolle hyväksyttäväksi. Ohjeiden tavoitteena on edistää eettisiä toimintatapoja, ja ne koskevat kaikkia kaupungin toimintoja ja toimijoita, mukaan lukien niin työntekijät kuin luottamushenkilötkin.
  • Vuoden 2024 presidentinvaalien vaalilautakuntien sekä vaalitoimikunnan jäsenistä ja varajäsenistä. Samalla päätettiin ennakkoäänestämisestä laitoksissa.

Tutustu tarkemmin kaikkiin kokouksen päätöksiin (Dynasty)