tyttö kalliolla

8.3.2024 09:45

Ilmoittautuminen pienten koululaisten maksulliseen kesäkerhoon alkanut

Kaupunki järjestää toimintaa pienille koululaisille myös kesällä.

Kerhotoimintaan ovat etusijalla 1.-2. -luokkalaiset koululaiset. Toimintaa tarjotaan Uudenkaupungin keskustassa, Saarnistossa, Hakametsässä, Lokalahdella ja Kalannissa. Kerhoon tulee olla 7 ilmoittautunutta, jotta kerho toteutuu.

Kesäkerhot kokoontuvat arkipäivisin 3.6.-20.6.2024 maanantaista perjantaihin (ei enää juhannusaattona) klo 8-15. Kerhomaksu on 50e/vko. Kerhomaksu sisältää kerholaisten tekemät retket, askartelumateriaalin sekä ruuan ja välipalan. Lämmin ateria tarjoillaan noin klo 11. Ohjelma on kesäisen rentoa sisältäen leikkiä, ulkoilua, retkiä jne.

Kesäkerhoon voi ilmoittautua joko yhdeksi, kahdeksi tai kolmeksi viikoksi. Tieto kerhoon pääsystä sekä muista käytännön asioista tulee sähköisesti koteihin viimeistään viikolla 15.

Ilmoittautumiset alla olevan linkin kautta ajalla 8.3. - 24.3.2024. HUOM! Ilmoittautuminen on sitova.

Avainsanat