tyttö kalliolla

24.3.2023 14:47

Ilmoittautuminen pienten koululaisten maksulliseen kesäkerhoon alkanut

Kaupunki ja seurakunta järjestävät toimintaa pienille koululaisille myös kesällä.

Kerhotoimintaan ovat etusijalla 1.-2. -luokkalaiset koululaiset. Toimintaa tarjotaan keskustassa, Saarnistossa, Lokalahdella ja Kalannissa. Kerhoon tulee olla 7 ilmoittautunutta, jotta kerho toteutuu.

Kesäkerhot kokoontuvat arkipäivisin 5.6.-22.6. maanantaista perjantaihin (ei enää juhannusaattona) klo 8-15. Kerhomaksu on 50 e/vko. Maksu sisältää kerholaisten tekemät retket, askartelumateriaalin sekä ruuan ja välipalan. Lämmin ateria tarjoillaan noin klo 11. Ohjelma on kesäisen rentoa sisältäen leikkiä, ulkoilua, retkiä jne.

Voit ilmoittautua joko yhdeksi, kahdeksi tai kolmeksi viikoksi. Pidämme ensisijaisena sitä, että ryhmän osallistujat pysyisivät mahdollisimman pitkälle samoina. Huomioikaa myös kohta "lapsen lähettäminen kesäkerhosta", jotta varmistuu kuka lapsen hakee kerhosta vai saako lapsen lähettää kerhon päätyttyä itsenäisesti kotimatkalle.

Ilmoittautumiset alla olevan linkin kautta ajalla 24.3. klo 9 - 10.4. klo 23.59. HUOM! Ilmoittautuminen on sitova.

Tieto kerhoon pääsystä sekä muista käytännön asioista tulee sähköisesti koteihin viimeistään viikolla 17.

Avainsanat