Vanhat kahvikupit pöydällä.

29.6.2023 10:13

Hyväntekeväisyyshuutokauppa Wanhan tavaran torilla

Lauantaina 8.7. vietetään Uudenkaupungin torilla kesän toista teematoripäivää. Wanhan tavaran torilla voi tuttuun tapaan myydä ja ostaa vanhoja esineitä, vaatteita ja antiikkia mukavan letkeässä toritunnelmassa.

Wanhan tavaran torilla järjestetään myös hyväntekeväisyyshuutokauppa, jonka tuotot ohjataan lyhentämättömänä Uuteenkaupunkiin saapuneiden ukrainalaisten tukemiseksi. Huutokaupan meklarina toimii Reijo Virtamo.

Huudettavia artikkeleita toivotaan lahjoituksina paikallisilta yrityksiltä, yhdistyksiltä ja yksityishenkilöiltä. Jos sinulta siis löytyy lahjoitettavaksi kelpaavaa esineistöä, voit toimittaa ne keräyspisteellemme perjantaihin 7.7. mennessä. Raatihuoneen keräyspiste on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9-16.30 osoitteessa Rauhankatu 10. Lisätietoja tarvittaessa numerosta 050 5727 123.

Erityisesti huutokauppaan toivotaan kevyttä pienesineistöä, suuria ja painavia huonekaluja ei valitettavasti ole mahdollisuutta ottaa vastaan. Lahjoitusten tulee olla ehjiä ja siistejä – lahjoitathan siis vain esineistöä, jota olisit itsekin valmis ostamaan.

Avainsanat