17.10.2023 15:05

Ehkäisevän päihdetyön viikon ohjelmaa Uudessakaupungissa

Uudessakaupungissa on saatavilla tietoa päihteistä ja rahapeleistä viikon 45 aikana. Tilaisuudet ovat avoimia kaikille ja ne järjestetään valtakunnallisen ehkäisevän päihdetyön viikolla.

7.11 klo 12.30-13.30 Sakunkulmalla tositietoa alkoholista-tietoisku

Mitä on hyvä tietää alkoholista? Puhujana Jokipalo Iiro, Varhan mielenterveys-ja päihdeyksiköstä. Lisäksi Pilke-ryhmätoiminnan esittelyä! Pilke-porukka on vertaistuellinen ryhmä ikäihmisille, joilla on tai on ollut päihdeongelma. Tilaisuudessa maksuton kahvitarjoilu. Sakunkulman osoite: Zachariasseninkatu 1

Uudenkaupungin pääkirjastolla infopiste päihteistä ja rahapeleistä

Tutustu omatoimisesti tositietoa päihteistä ja rahapeleistä-materiaaliin ja kirjallisuuteen! Aineisto esillä 6-10.11 välisenä aikana, osoite Alinenkatu 36.

Uudenkaupungin kierrätyskeskuksessa infopiste päihteistä ja rahapeleistä

Tutustu omatoimisesti tositietoa päihteistä ja rahapeleistä-materiaaliin! Aineisto esillä kierrätyskeskuksen aulatilassa 6-10.11, osoite Liljalaaksonkatu 10.

mainos ehkäisevän päihdetyön viikon ohjelmasta
Avainsanat