kunniamaininta ehkäisevän päihdetyön tekijälle

24.9.2024 09:30

Ehdota kunniamainintaa vuoden 2024 ehkäisevän päihdetyön toimijalle Uudessakaupungissa!!

Uudenkaupungin ehkäisevässä päihdetyössä teetetään kysely, jossa halutaan ehdokkaita vuoden 2024 ehkäisevän päihdetyön edistäjästä.

Kunniamaininta annetaan henkilölle tai ryhmälle, joka on tehnyt hyvää työtä päihteiden käytön ehkäisemiseksi Uudenkaupungin alueen asukkaiden parissa. Kunniamaininnan voi saada esimerkiksi seura, järjestö, toimintaryhmä, kaupungin työyksikkö tai yksittäinen henkilö.

Oletteko järjestäneet hyvinvointia tukevaa toimintaa? Oletteko järjestäneet toimintaa, joka ennaltaehkäisee syrjäytymisriskiä? Oletteko järjestäneet päihteettömyyttä tukevaa toimintaa?

Alkoholin, tupakka-ja nikotiinituotteiden, huumausaineiden ja rahapelaamisen haittojen ehkäiseminen tarkoittaa myös mielenterveyttä suojaavien tekijöiden vahvistamista. Näitä voivat olla esimerkiksi hyvinvoinnin tukeminen erilaisten tapahtumien, harrastustoiminnan, vertaistuellisen toiminnan, virkistystoiminnan tai muun syrjäytymistä ennaltaehkäisevän toiminnan järjestämistä.

Ehdotukset jätettävä 8.10.2024 mennessä. Voit jättää ehdotuksesi tästä linkistä, jossa on myös lisätietoa aiheesta: Siirry kyselyyn (Webropol)

Avainsanat