Tällä sivulla

Luettelossa kaupungin ulkoliikuntapaikat. Lisätietoa kohteesta, sen varaamisesta ja teknisistä ominaisuuksista saat kohteen oman sivun avaamalla.

Urheilukentät

Palloilukentät

Hiekkakentät

Skeittaus ja skuuttaus

Frisbeegolfradat

Ulkokoripallokenttä

Kuntoilulaitteet ja kuntoportaat

Kuntoilulaitteita ei välttämättä enää tarvitse käyttää sisätiloissa vaan sen voi mukavasti yhdistää myös ulkoiluun. Vaikkapa juoksu -tai kävelylenkin ohessa pääsee nyt tekemään kuntosalityyppistä harjoitusta mm. punnerrus/dippilaitteessa, jalkaprässissä ja olkapunnerruslaitteessa.

Uudessakaupungissa käytössä olevat välineet ovat pääasiassa Blade ulkoliikuntavälinesarjaa ja tulevat Unisportilta. Ne on tehty kestämään kovaa käyttöä ympäri vuoden ja ovat turvalliset ja kestävästä materiaalista. Laitteiden vastusta pystyy säätämään (säätöruuvi laitteen kyljessä).

Kalannin urheilukentän lähellä on vanhempaa laitteistoa. Lisäksi Erkin puistossa eli Senioripuistossa on tarjolla erikseen esim. varttuneemmalle väelle kevyempään harjoitteluun soveltuvia laitteita, joissa ei ole säätömahdollisuutta.

Lisää tekemistä ulkoilmaan