Pihat ja puutalot - opastettu puutarhakierros keskustan puutaloalueella ti 30.7. klo 15

Uusikaupunki, keskustan puutaloalue, Lähtöpaikka Uuden kirkon edestä Rauhankatu 3

Hörkkö-1-600x311.png

Koe vanhojen pihojen ja puutarhojen tunnelma!

Uudenkaupungin Vanhat Talot -yhdistys järjestää tänäkin kesänä suosittuja Pihat ja puutalot -kierroksia.

Pihakierroksilla päästään oppaan johdolla kurkistamaan viehättäviin uusikaupunkilaisiin pihoihin ja puutarhoihin. Osassa reitin kohteissa ovat omistajat kertomassa talon ja puutarhan historiasta. Kierroksen kesto on noin kaksi tuntia ja sen lomassa nautitaan puutarhakahvit.
Varaa mukaan hyvät jalkineet ja vesipullo.

Lähtö Uudenkaupungin Uuden kirkon edustalta, Rauhankatu 3, päättyen Vanhan kirkon tuntumaan, Alinenkatu 44.
Lipun hinta 15 €/henkilö sis. iltapäiväkahvit tai ennakkoon Uudenkaupungin matkailutoimistosta, Rauhankatu 10 (myös korttimaksu).
Ostetaan kierroksen alussa oppaalta (käteismaksu).
Voit myös tilata oman opastetun kierroksen ryhmälle (min. 6 henk.) haluamanasi ajankohtana, ota yhteys info@uginvanhattalot.fi.

Lämpimästi tervetuloa ihastelemaan puutarhoja!

Katso lisätiedot: www.uginvanhattalot.fi