Pakkahuoneen ohjelmallinen iltatori - Mansikkakarnevaalit ja Sami Saari

Pakkahuone, Pakkahuoneentori 2, Uusikaupunki.

Mansikoita ja tomaatteja myynnissä iltatorilla

Perinteiset Pakkahuoneen iltatorit ovat taas täällä! Keskiviikkoisin Pakkahuoneen tori täyttyy tuttuun tapaan kesäisellä tunnelmalla huippuartistien säestyksellä. Lapsille pomppulinna (ei sateella).
Pakkahuoneen torilla myynnissä mansikoita, kahvilassa ja Pakkahuoneen terassilla teemaan sopivia herkkuja tarjolla - tervetuloa herkuttelemaan!

Tänä kesänä lavalla nähdään:
3.7. Mansikkakarnevaalit - Sami Saari
10.7. Vielä avoin
17.7. Vielä avoin
24.7. Kolmas Nainen -tribuutti
31.7. Ilpo Kaikkonen

Toivotamme kaikki tervetulleiksi iltatoreille myymään!
Myyntipaikan hinta on 5 €/2m x 2m, lapsilta 2,50 €/2m x 2m. (Mansikkakarnevaaleilla 10 €/2m x 2m, lapset 5 €/2m x 2m).
Paikkoja ei varata etukäteen, vaan ne täytetään siinä järjestyksessä, kun myyjät saapuvat. Ensimmäiset myyjät saapuvat usein puolen päivän aikaan laittamaan myyntipöytiään. Tilaa myyntipaikalle löytyy kuitenkin iltaan asti. Pakkahuoneen henkilökunta käy ohjelman alkaessa keräämässä paikkamaksut.
Huomioithan, että uudelle rantabulevardille on autolla ajo kielletty.
Tervetuloa viettämään ihania kesäpäiviä Pakkahuoneelle!