Night Club Glow - Avajaiset 7.9.

Avajaiset klo 22-04.

Hotelli Aquarius, Kullervontie 11b, Uusikaupunki.

Glow night club -mainos

Uuden yökerhon avajaiset 7.9. alkaen klo 22. Jatkossa Night Club Glow on auki pe-la klo 22-04.

Naughty Grand Open Avajaiset tykittää koko illan tihkuvaa ohjelmaa sekä miehille, että naisille koko illan ajan erilaisten tease shown muodossa, jotka eivät jätä kylmäksi. Luvassa myös leikkimielisiä kilpailuja palkinnoilla, sekä paljon muuta yllätysohjelmaa! Teemaan sopivaa kotiin viemistäkin löydät myyntipisteeltä.  Kannattaa tulla ajoissa varaamaan parhaat paikat, sillä ohjelma alkaa jo alkuillasta .

Illan nimikkodrinkit saat selville tiskiltä! Sisäänpääsykin on jyystätty huokeaan 9e hintaan avajaisten kunniaksi!

Arvomme myös yökerhon puolelta VIP pöydän illaksi käyttöösi, jonka voit jakaa haluamiesi bailaajien kesken!

Ohjeet ja lisätiedot osallistumiseen löydät FB sivuiltamme "Naughty Grand Open VIP" postauksesta.

Lippu 9€

Klo 22-04