Natural High Healing Festival 2024

Lisätietoja myöhemmin lähempänä ajankohtaa.

Nopperlan Tila, Nopperlantie 1, 23450 Lokalahti

Kuvassa om tapahtuman nimen ja päivämäärän lisäksi onnellisen ja nauttivan näköisiä ihmisiä kädet ylhäällä

Pohjoismaiden suurin päihteetön hyvinvointifestivaali Natural High Healing Festival on kesän odotetuin kohokohta sielukkaille oman tiensä kulkijoille!

Hyvinvointifestivaalin pioneerina Natural High on luovuuden, vapauden ja sydämen tapahtuma, joka kokoaa ihmiset yhteen päihteettömästi juhlistamaan elämää ja sen ihmeitä. Tarjoamme Suomen kovimman kattauksen erilaisia työpajoja, musiikkia ja uusia syvempiä elämyksiä. Olemme yksinkertaisesti rakkauden asialla.

Luvassa on mielenkiintoisia suomalaisia ja kansainvälisiä työpajoja ja paljon uusia elämyksiä! Työpajoina ja luentoina on mm. joogaa, tanssia, luovaa liikettä, taidetta, kehotietoisuutta, meditaatiota, coachingia, laulua ja sielukasta huippu musaa.

Festivaalipaikka on Nopperlan tila Uudessakaupungissa. Saaristoseutu sekä kaunis ja rauhallinen maalaismiljöö luovat loistavat puitteet Natural High Festivalille! Alue ja tilat on koristeltu näyttävästi ja inspiroivasti. Festivaalialueelta löytyy myös mielenkiintoisia ruokakojuja ja pieniä putiikkeja. Lipun hintaan sisältyy kaikki työpajat ja festivaalin ohjelma.