Kesäkuun puistojoogat Myllymäellä torstaisin klo 18-19

Myllymäen puisto, , Myllymäki, Uusikaupunki.

Puistojoogaa Myllymäellä

Kesä ja Uusikaupunki ☀️🍀 Satya jooga järjestää puistojoogaa Myllymäen puistossa Uudessakaupungissa.
Myllymäen puistojooga kesäkuussa torstaisin klo 18-19.
Tule aistimaan luonnon rentouttava vaikutus joogatessa, luonto joogasalina, maa lattiana, taivas kattona ja linnunlaulu, puiden humina taustamusiikkina💚

Myllymäen puistojooga on lempeää Hatha joogaa. Tunnilla liikutaan välillä flowmaisesti asanasta toiseen. Välillä toistetaan liikkeitä omalla kehon painolla unohtamatta loppuvenytyksiä ja loppurentoutusta!
Ota mukaan oma juomapullo ja jumppa/joogamatto. Viltin voi ottaa loppurentoutukseen.
Lämpimällä säällä joogataan paljain jaloin. Suosittelen kerrospukeutumista sään mukaan.

Jooga alue sijaitsee keskellä Myllymäkeä. Vesitornin hiekka-alueen ja leikkipuiston välissä nurmikolla.

Kesäkuun torstain puistojoogapäivät:
6.6., 13.6. Ei puistojoogaa. Koulutuksessa.
20.6. ja 27.6.

Heinäkuun puistojoogapäivät:
4.7., 11.7., 18.7. ja 25.7.

Elokuun puistojoogapäivät:
1.8. Ei puistojoogaa. Lomalla.
8.8. ja 15.8.

SÄÄVARAUS. Kovalla sateella ei joogata.

Kertamaksu 10 € ennen tuntia käteisellä, pankkikortilla (kylmällä ilmalla maksupäätteen akku temppuilee, joten varaudu myös käteisellä). Maksaa voit myös ePassi, edenred tai Smartum sovelluksilla. Huom!! Smartumin paperisia liikuntaseteleitä en ota vastaan!

Puistojoogaan käy myös 10xkortti. Jos sinulla on varausjärjestelmän kautta 10xkortti, se ottaa automaattisesti kerran kun olet varannut tunnin.
Mahdollisuus ostaa myös 10x kortti (voimassa 5kk) hintaan 99 €.
Ostetut kortit käyvät myös kesän jälkeen studion sisätunneilla.
Voit tulla puistojoogaan ilman varausta mutta jos sinulla on ladattuna järjestelmään 10xkortti ja haluat sieltä hyödyntää kertamaksua, pitää sinun varata paikka varausjärjestelmästä https://wwww.varaaheti.fi/satyajoga
Varausjärjestelmästä voit varmistaa tuntien päivämäärät.

Tunnit vetää Satya joogastudion omistaja, joogaopettaja ja pilatesohjaaja Satu Ajanko.

Lisätiedot satu.ajanko@satya.fi
www.satyajooga.fi