Crusell-viikko: Nuorissa on tulevaisuus - kurssien suuri päätösgaala su 28.7. klo 16

Uudenkaupungin Vanha kirkko, Alinenkatu 44, Uusikaupunki.

admin-ajax.jpg

Crusell -viikon päättävässä suuressa gaalakonsertissa kurssien oppilaat nousevat ansaitusti parrasvaloihin yhdessä kurssien opettajien ja festivaalin muiden taiteilijoiden kanssa. Sukellamme tulevaisuutta kohti paitsi nuorten taiteilijoiden, myös tulevaisuuden teknologioiden kera.

Crusell - Tekoäly konserttiduo: Uusi teos kahdelle klarinetille

Hurlstone: Trio klarinetille, fagotille ja pianolle

Janáček: Mladi

Poulenc: Sekstetto huilulle, oboelle, klarinetille, fagotille, käyrätorvelle ja pianolle

Prokofiev: Kvintetto oboelle, klarinetille, viululle, sellolle ja kontrabassolle

Liput 35 €.

Liput myy: lippu.fi tai Uudenkaupungin matkailutoimisto,
Rauhankatu 10, puh. 050 420 5333, matkailu@uusikaupunki.fi
Avoinna huhti-toukokuussa ma-pe klo 10-15, kesä-elokuussa ma-pe klo 10-17 ja la klo 10-14.
Uudenkaupungin matkailutoimistosta varatut liput tulee lunastaa 30.6.2024 mennessä!