Beach jooga Santtiorannalla heinäkuun keskiviikkoaamuissa klo 9-10

Santtiorannan leirintäalue, Kalalokkikuja 14, Uusikaupunki.

Santtiorannan Beach jooga

Satya Jooga järjestää Beach joogaa Santtiorannassa☀️
Mikä ihana tapa aloittaa uusi päivä Beach joogalla. Tuntea merituuli ja auringon säteet iholla, kuunnella aaltojen rentouttavaa kohinaa, tuntea hiekka varpaiden alla, lempeä liike koko kehossa. Tämän jälkeen ei voi muuta kun tulla hyvä päivä! Kesä ja meri!

Joogan jälkeen voit jäädä rannalle ja pulahtaa uimaan. Santtiorannassa on todella maittavat ruoat eli suosittelen vielä jäämään syömään rantapäivän jälkeen!

Joogassa tehdään hengitysharjoituksia, kehonhallintaa, venyttäviä ja avaavia liikkeitä. Liikkeitä tehdään välillä kehonpainolla staattisemmin ja välillä flowmaisesti edeten.
Tarvitset jonkun alustan, jumppa/joogamaton, pyyhkeen tai viltin mukaan, vesipullon ja vaatetus sään mukaan.

Sateella tunti peruuntuu. Siitä ilmoitetaan Satya joogan Facebook ja Instagram sivujen stooreissa.
Beach jooga on tarkoitettu kaikille, leirintäalueen asiakkaille, turisteille, mökkiläisille ja kaupunkilaisille.

Paikka: Santtioranta camping, Kalalokkikuja 14, Uusikaupunki
Klo 9-10

Beach Jooga
Ke 3.7.
Ke 10.7.
Ke 17.7.
Ke 24.7.
Ke 31.7.

Hinta: 10 €
Maksu vain PAIKAN PÄÄLLÄ. (Ei varausjärjestelmän kautta koska jos tunti kuitenkin peruuntuu sateen takia!)
Satulle ennen tunnin alkua. Käteinen, pankkikortti. Liikunta eduista Smartum, edenred, epassi.
Ilmoittautuminen: Ei tarvitse ilmoittautua ellei sinulla ole Satya Joogan varausjärjestelmän kautta voimassa olevaa joogakorttia ja haluat käyttää kertamaksun sieltä.

Lämpimästi tervetuloa joogaan merenrannalle!

Beach Joogan pitää Satu Ajanko/Satya Jooga.
Lisätiedot satu.ajanko@satya.fi