Sininen aaltografiikka

23.10.2024 09:40

Työllisyyspalvelujen kuntakokeilu muuttaa loppuvuodeksi väistötiloihin

Julkisten työvoima- ja yrityspalveluiden järjestämisvastuu siirtyy valtiolta kunnille vuoden 2025 alusta ja TE-toimistot lakkautetaan. Uusikaupunki kuuluu vuoden alusta alkaen Turun työllisyysalueeseen, ja tulee toimimaan yhtenä kuntana, joka järjestää työllisyyspalveluja. Työllisyyspalvelut sijoitetaan virastotalo Mörneen, jossa toimii jo työllisyyspalvelujen kuntakokeilu.

Uudistuksesta johtuen virastotalo Mörnessä tehdään loppuvuoden aikana remonttia. Työllisyyspalveluiden kuntakokeilu muuttaa remontin alta nykyiseltä sijainniltaan Mörnen neljänteen kerrokseen väistötiloihin 1.11.2024 alkaen. Sisäänkäynti väistötiloihin tapahtuu Mörnen pääovien kautta ja hissiä tai rappusia käyttämällä. Neljännen kerroksen ovessa on työllisyyspalveluiden ovikello, ja ovi avataan ovikelloa soittamalla.

Työllisyyspalvelujen kuntakokeilu toimii Mörnen neljännen kerroksen väistötiloissa vuoden loppuun, eli 31.12.2024 asti, jonka jälkeen työllisyyspalvelut aloittavat toiminnan uudistetuissa tiloissa.

Poikkeusaukioloajat

Työllisyyspalvelujen kuntakokeilu on suljettuna maanantaina 18.11.2024 henkilökunnan koulutuspäivästä johtuen. Tällöin ei ole myöskään päivystystä.