Tervetuloa uuteen kotikaupunkiisi! Aktiivinen ja mutkaton arki on Uudessakaupungissa helppoa - tulet sen kyllä huomaamaan!

Uutena uusikaupunkilaisena saat roppakaupalla rahanarvoisia etuja lataamalla käyttöösi Muuttajan Uki -sovelluksen. Uudenkaupungin muuttajaedut ovat kaupungin ja paikallisten yritysten hieno tapa toivottaa sinut tervetulleeksi! Pääset helposti tutustumaan kaupunkimme erinomaisiin palveluihin.

Kaikki edut ja niitä myöntävät yritykset löydät Muuttajan Uki -sovelluksesta, joka on ladattavissa ilmaiseksi Google Play -kaupasta tai Apple Storesta. Etuja myöntävät yritykset tunnistat katukuvassa kätevästi liikkeistä löytyvästä Muuttajan UKI -tarrasta. Sovelluksen edut ovat voimassa vuoden ajan aktivointipäivästä alkaen.

Kirjautuminen sovellukseen

Henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana löytyvät sinulle lähetetystä kortista. Huomioithan, että osa kirjaimista on isoja ja osa pieniä, joten ole tarkkana niiden kanssa. Sovelluksen voi ottaa samoilla tunnuksilla käyttöön vain yhteen laitteeseen.
Säilytä saamasi tunnukset hyvin. Emme toimita uusia tunnuksia, jos kadotat tunnuksesi.

Teknisissä ongelmissa (esim. jos tunnuksesi eivät toimi tai sovellus kirjaa sinut ulos) ota yhteyttä osoitteeseen info@slice.fi.

Lataamalla sovelluksen voit käydä esimerkiksi edullisesti uimassa ja nauttia kulttuurista. Lisäksi mukana on paljon paikallisten yhteistyökumppaneiden etuja.

Esimerkkejä eduista:

• Alennuksia kahviloihin ja ruokapaikkoihin
  • Maksuton uintikäynti ruokakunnalle
  • Maksuton koko perheen museokäynti
  • Alennuksia kulutustavaroista
  • Alennuksia liikunnasta
  • Alennuksia palveluista

Lataa sovellus ja hyödynnä omat etusi, se todella kannattaa.