taustalla uima-altaat pöydällä diplomi sekä hopeinen pokaali

21.2.2024 08:17

Uintikuu - maaliskuu -kampanja alkaa perjantaina 1.3.2024

Uudenkaupungin uimahallissa alkaa Uintikuu - maaliskuu -kampanja perjantaina 1.3. ja kestää koko maaliskuun. Tänäkin vuonna pidämme oman kampanjan, emmekä osallistu valtakunnalliseen Ui elämäsi kuntoon -kampanjaan. Tämä kampanja kuitenkin toimii samalla tavalla kuin ennenkin. Uintikampanja on viimeinen nykyisessä uimahallissa, joten kaikki innolla mukaan!

Kampanjassa on ”kilpasarjat”, naisille ja miehille sekä vesijuoksu- ja vesijumppasarja, myös senioreille on omat sarjat. Uudenkaupungin uimahallissa kampanjaan osallistuville joka kuudes uintikerta on ilmainen.

Kertasuorituksen kesto on maksimissaan kaksi tuntia. Päivää kohden hyväksytään yksi suoritus. Suorituskortin asiakas säilyttää itse. Kassalta saa leiman joka käyntikerrasta ja uidun matkan tai ajan juoksusta/jumpasta jokainen merkitsee itse. Kuudennella kerralla kortti jätetään kassalle, josta suoritukset kirjataan yhteislistaan. Seuraavalla kerralla asiakas saa uuden kortin jne. Jokainen 6.4. mennessä palautettu kortti osallistuu tuotepalkintojen ja uintilippujen arvontaan.