Ukin urheilugaalassa juhlivat kuusi ihmistä, jotka poseeraavat urheilugaalan taustakuvassa

29.1.2024 08:26

Mikko Jalonen valittiin Vuoden seuratyöntekijäksi

Lounais-Suomen Liikunta ja Urheilu ry on palkinnut jo yli 20 kertaa kuntien kanssa yhteistyössä kuntakohtaiset Vuoden seuratyöntekijät. Uudenkaupungin vuoden 2023 seuratyöntekijän valitsi hyvinvointi- ja vapaa-aikalautakunnan nimeämä työryhmä, seuroilta tulleiden ehdotusten perusteella.

Korihaiden Mikko Jalonen palkittiin Uudenkaupungin Vuoden seuratyöntekijänä Varsinais-Suomen Urheilugaalassa lauantai-iltana 27.1.2024.

Mikko on tehnyt jo monta vuotta loistavaa työtä Ukissa valmentamalla koripallojunioreita. Tälläkin hetkellä hän valmentaa useampaa juniorijoukkuetta, vetää lukuisat harjoitukset viikossa ja päälle vielä viikonloppuisin pelireissut. Monet hänen joukkueistaan pelaavat vielä useammassa sarjassa, joten kilometrejä ja omaa aikaa kuluu uskomaton määrä junnujen urheilun hyväksi joka viikko.

Mikko kehittää aktiivisesti omaa osaamistaan kouluttautumalla ja panostaa koko sydämellään valmentamiseen. Hän vie myös nuoria aktiivisesti erilaisiin turnaustapahtumiin ja kasvattaa joukkuehenkeä hyvin. Treeneissä ja kentillä hän ohjaa nuoria määrätietoisesti, auttaa jokaista kehittymään hyväksi pelaajaksi ja pitää yllä hyvää huumoria ja huolehtii nuorista myös kentän ulkopuolella. Valmentaja, joka antaa tälle lajille ja nuorille kaikkensa ja elää koripalloa joka solullaan.

Lämpimät onnittelut Mikolle!

mies puvussa pitelee palkintoa ja kunniakirjaa urheilugaalan taustatekstillä