kesäisissä maisemissa pyöräilijät pyöräilevät jonossa

19.4.2024 07:24

LiikU Haastepyöräily -kampanja käynnistyy vappuna

LiikU Haastepyöräily -kampanja järjestetään 1.5.-23.6.2024 ja kirjauksia voi tehdä pyöräillen eri pyörillä kuten, sähköpyörä, maastopyörä, citypyörä, hybridipyörä, cyclocrosspyörä, laatikko-pyörä, soveltavan liikunnan pyörät, tandempyörä, kickbike omien kilometritavoitteiden mukaan.

Kuntakisassa on kolme sarjaa, alle 5000 asukkaan, sekä alle ja yli 10 000 asukkaan sarjat. Pääsääntöisesti kirjaukset tehdään sovelluksen kautta, joka lähettää merkatut kilometrit suoraan kampanjan nettisivulle kuntarankingiin. Nettisivuilta voi tarkistaa kuntien suoritusmäärät reaaliajassa. Käytössä on myös pyöräilykortti, joka toimii hyvänä vaihtoehtona, jos mobiilisovelluksen kokee haasteellisena. Paperisen pyöräilykortin voi hakea uimahallista, palautus viimeistään 24.6.

LiikU Haastepyöräily -kampanja järjestetään yhteistyössä LiikUn sekä kampanjaan osallistuvien kuntien liikuntatoimien kanssa. LiikU ja kunnat arpovat kaikkien osallistujien kesken palkintoja, joista ilmoitetaan voittajille erikseen.

Liikkuen läpi vuoden -mobiilisovelluksen voi ladata ilmaiseksi Google Play - tai App Store -mobiilikaupoista ja se löytyy myös nettiversiona. Tarkemmat tiedot löytyvät osoitteesta www.liiku.fi/haastepyoraily.

Tarkemmat kampanjan tiedot sekä mobiilikirjausohjeet löytyvät osoitteesta www.liiku.fi/haastepyoraily.