taustalla uima-allas, edessä diplomi ja pokaali

23.2.2023 08:42

Uintikuu - maaliskuu -kampanja alkaa keskiviikkona 1.3.

Uudenkaupungin uimahallissa alkaa Uintikuu - maaliskuu -kampanja keskiviikkona 1.3. ja kestää koko maaliskuun. Tänä vuonna pidämme oman kampanjan, emmekä osallistu valtakunnalliseen Ui elämäsi kuntoon -kampanjaan. Tämä kampanja kuitenkin toimii samalla tavalla kuin ennenkin.

Kampanjassa on ”kilpasarjat”, naisille ja miehille sekä vesijuoksu- ja vesijumppasarja, myös senioreille on omat sarjat. Uudenkaupungin uimahallissa kampanjaan osallistuville joka kuudes uintikerta on ilmainen.

Kertasuorituksen kesto on maksimissaan kaksi tuntia. Päivää kohden hyväksytään yksi suoritus. Suorituskortti on asiakkaalla itsellään. Kassalta saa leiman joka käyntikerrasta ja uidun matkan tai ajan juoksusta/jumpasta jokainen merkitsee itse. Kuudennella kerralla kortti jätetään kassalle, josta suoritukset kirjataan yhteislistaan. Seuraavalla kerralla asiakas saa uuden kortin jne. Jokainen 6.4. mennessä palautettu kortti osallistuu tuotepalkintojen ja uintilippujen arvontaan.

Lisätietoja uimahallin kahviosta p. 050 420 5203