Kuva Crusellissa sijaitsevasta bänditilasta

20.3.2023 13:13

Kulttuurikeskus Crusellin alakerrassa sijaitseva bänditila varattavissa

Kulttuurikeskus Crusellin alakerrasta löytyy erityisesti nuorten käyttöön suunniteltu bänditila. Tila on kaikille avoin ja maksuton. Tilan saa varattua käyttöön ottamalla yhteyttä kaupungin kulttuuripalveluihin.

Bänditilan varustukseen kuuluu muun muassa rumpusetti, sähkökitara, sähköbasso, koskettimet, neljä mikrofonia ja äänentoistolaitteet. Äänentoistoon saa liitettyä puhelimen, tietokoneen tai muun vastaavan laitteen (3,5mm kuulokeplugi). Tilasta löytyy myös kahvinkeitin ja mikroaaltouuni, jotka ovat käytettävissä.

Bänditilan aukioloajat ja yhteystiedot

Bänditila on vapaasti varattavissa Crusellin aukioloaikojen mukaan.

ma-ke 10–16
to 10–18
pe 10–16

Aukioloaikojen ulkopuolella tilaan on mahdollisuus saada avain ja sitä voi käyttää päivittäin klo 21.00 saakka.

Varaukset

Kulttuuripalvelujen vastaava: Petri Hatakka puh. 050 074 3073 / petri.hatakka (at) uusikaupunki.fi
Kulttuurituottaja: puh. 040 848 6404 / joni.pietilainen (at) uusikaupunki.fi
Varauksen voi tehdä myös Whatsappin kautta.

Tärkeimmät säännöt:

1. Varaa aika ennen bänditilaan tuloa.
  2. Alkoholin tai muiden päihteiden käyttö ja tuonti tiloihin on kielletty.
  3. Tiloissa on yhteisiä soittovälineitä, jotka ovat kaikkien vapaassa käytössä. Tilaan voi tuoda myös omia soittimia omalla vastuulla. Omia soittimia saa jättää bänditilaan omalla vastuulla, jos ne eivät häiritse muita käyttäjiä.
  4. Jos jotain menee rikki, asiasta on ilmoitettava välittömästi kulttuuripalveluille (vahingoista tai normaalista kulumisesta ei koidu korvauksia – esim. kielten katkeamiset jne.).
  5. Kuulosuojaimien käyttöä suositellaan, bänditilasta löytyy korvatulppia.
  6. Tilojen käyttäjät huolehtivat tilan siisteydestä niin, että tila jää seuraavalle käyttäjälle siistiin kuntoon.