Nuoret kaupunginlahden rannalla

10.2.2023 09:27

Kaupunki työllistää nuoria kesällä 2023

Uudenkaupungin kaupungin kesätyöhaku käynnistyy maaliskuun alkupuolella. Tarkempi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Kaupunki tarjoaa nuorille töitä omissa palveluyksiköissään, sekä yrityksille tukea nuorten työllistämiseen kesällä 2023.

Organisaation omat työpaikat ovat avustavia tehtäviä kaupungin eri palvelualoilla, eikä niissä vaadita aiempaa työkokemusta. Työsopimukset ovat joko neljän tai kahden viikon mittaisia. Kesätyöpaikat on tarkoitettu 1.9.2005 – 31.12.2007 syntyneille koululaisille ja opiskelijoille. Etusijalla ovat nuoret, jotka eivät ole aikaisemmin olleet kaupungin järjestämissä kesätöissä.

Yritystukipaikkoja voivat hakea koululaiset ja opiskelijat, jotka ovat syntyneet 1.1.2003 – 31.12.2007. Nuoret hakevat yritystukipaikkansa itse ottamalla yhteyttä haluamaansa yritykseen. Yritystukipaikkojen haku alkaa myös maaliskuun alkupuolella. Yritystukisopimuksen ja kesätyöpaikkahakemuksen saa tulostettua kaupungin verkkosivuilta haun alkaessa.