Lokalahden alueen tontit

23450 Lokalahti
Suomi

Saapuminen
Lokalahden keskustan palvelut ovat helposti saavutettavissa noin kilometrin päässä ja kouluunkin on matkaa vain noin 1,5 kilometriä. Matkaa Uudenkaupungin keskustaan on n. 16 km.
Tekniset tiedot ja varustelu

Kaupungilla on tarjolla edullisia vapaita omakotitontteja Lokalahden keskustan pohjoispuolella Rauvolan alueella. Alue tarjoaa rauhallisen asuinympäristön metsän keskellä. Marja- ja sienimaastot alkavat siis lähes kotioveltasi. Luontoon voi tutustua myös läheisellä luontopolulla tai lähteä eväsretkelle keskustan tuntumassa olevalle Palomäen laavulle. Lähimaastossa on myös 18-väyläinen frisbeegolfrata.

Palvelut

Lokalahdelta löytyvät omat keskeiset palvelut, kuten päiväkoti, alakoulu, kauppa, jossa myös postin palvelut sekä ravintola. Lokalahden keskustan palvelut ovat helposti saavutettavissa noin kilometrin päässä ja kouluunkin on matkaa vain noin 1,5 kilometriä.

Vuokraa tai osta tontti

Rauvolan alueen omakotitontteja voi joko vuokrata tai ostaa. Kortteleiden 25, 26 ja 27 tontit vuokrataan ensin, mutta rakentamisen jälkeen tontin voi ostaa. Myös viereisen tontin hankkiminen itselleen on Rauvolan alueella mahdollista.

Tontit

Lokalahdella tonttien pinta-alat vaihtelevat 1050-1619 m2 välillä ja rakennusoikeus niissä 263-324 m2 välillä.

Tontin neliöhinta 2024:
3,14 €/m2

Tontin vuosivuokra
= 5 % (3,14 € x m2)

• varausaika 9 kk
  • varausmaksu 300 €
  • vuokraus tai osto
  • vuokraus, osto rakentamisen jälkeen (korttelit 25-27)
  • vuokra-aika 50 v
  • viereisen tontin hankkimismahdollisuus