toimintaa nuorille

26.8.2024 12:15

Nuokkareiden aukioloajat 2.9-17.12.2024

Uudenkaupungin nuorisopalveluiden syksyn toiminta alkaa 2.9. Vantin ja Kalannin nuokkarit aukeavat jälleen ja myös Lokalahdella järjestetään toimintaa nuorille yhdessä seurakunnan kanssa!

Sateenkaarevien nuorten ryhmä toivottaa myös uudet nuoret mukaan toimintaan! Toiminta on suunnattu 12+ vuotiaille seksuaali- ja sukupuolivähemmistöön kuuluville nuorille ja heidän ystävilleen. Sateenkaarevien oma nuokkarivuoro on torstaisin kahtena kertana kuukaudessa.

Lisäksi etsivät nuorisotyöntekijät järjestävät vanhemmille nuorille suunnattuja iltoja nuokkareilla. Näillä kerroilla voit tavata etsiviä sekä muita nuoria, saada tukea kouluhommiin, työnhakuun ja asioiden hoitoon!

Mukaan toimintaamme pääset ihan vain ilmestymällä paikalle😊! Tarkemmat tiedot toiminnasta löytyvät nettisivuilta: Uusikaupunki.fi/nuoriso

Haluamme muistuttaa nuoria ja kotiväkeä, että jokaisen toimintaan osallistuvan nuoren tulee täyttää henkilötietolomake. Tämä auttaa meitä pitämään yhteyttä kodin kanssa, ja toisin päin. Tästä pääset täyttämään henkilötietolomakkeen: Henkilötietolomake

Haluamme vielä tiedottaa, että Ukin nuvaan eli nuorisovaltuustoon voi ilmoittautua varajäseneksi kesken toimintakauden! Varajäseneksi voivat hakea 13-20 vuotiaat nuoret. Mikäli erilaisiin nuorten asioihin vaikuttaminen ja ryhmässä toimiminen kiinnostaa, niin ilmoita itsesi mukaan ilmoittautuminen

Ajankohtaisista asioista ja muutoksista ilmoitamme verkkosivuillamme. Lisäksi voit ottaa seurantaan facebookin: Uki Nuoret ja Instagramin ukinuoret.

Moikataan, kun tavataan!  Terveisin nuorisopalveluiden porukka,

Marjo Koskinen, Pia Rauha, Satu Arvonen, Jennika Salonen, Erika Raitanen ja Nina Kuusisto-Huuskonen. Yhteystietomme löydätte verkkosivuiltamme.