Varsinais-Suomi 24 paikallispuolustusharjoitus - Uusikaupunki

Uudenkaupungin tori, Alinenkatu 32, Uusikaupunki.

Maastokuvioitu panssariajoneuvo ja ihmisiä

Porin prikaatin johtama Varsinais-Suomi 24 -paikallispuolustusharjoitus näkyy syyskuun alussa Vakka-Suomen alueella.

Harjoituksen yhteydessä tiistaina 3.9. järjestetään viranomaisten yhteinen toritapahtuma Uudenkaupungin torilla kello 16-19. Toritapahtumassa mukana ovat mm. Lounais-Suomen poliisilaitos, Lounais-Suomen Maanpuolustuspiiri, Länsi-Suomen merivartiosto, Suomen Punainen Risti yhdessä vapaaehtoisen pelastuspalvelun Vakka-Suomen paikallistoimikunnan kanssa sekä Varsinais-Suomen pelastuslaitos. Lisäksi tapahtumassa on mahdollista tutustua viranomaisten kalustoon ja mm. sotakoiriin!

Paikalta löytyy myös Heikkilän sotilaskoti kahvi-, munkki- ja makkaramyynteineen. Tilaisuus on kaikille avoin ja ilmainen yleisötapahtuma, lämpimästi tervetuloa!