Etävanhempainilta vapesta ja nikotiinipusseista

Alueellinen Teams-vanhempainilta kaikille Varsinais-Suomen ala- ja yläkoululaisten huoltajille. Aiheena: VAPE JA NIKOTIINIPUSSIT - MISTÄ ON KYSE?

Sähkötupakointi eli “Vape” ja nikotiinipussien käyttö ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti Varsinais-Suomen alueella. Yhä nuoremmat kokeilevat ja jäävät koukkuun tuotteisiin. Tule Teams-vanhempainiltaan kuulemaan, mistä uusissa nikotiinituotteissa on kyse, ja mitä vanhempana voit tehdä!

• Sähkötupakoinnin yleisyys Varsinais-Suomessa
• Nikotiinin vaikutukset nuoren kasvuun ja kehitykseen
• Nuoreltani löytyi nikotiinituotteita - mitä voin tehdä?

Vanhempainiltaan ei tarvitse ilmoittautua. Liity mukaan Teams-linkistä (alla).

Vanhempainillan järjestää Varsinais-Suomen Vape-verkosto: Varsinais-Suomen hyvinvointialue Varha, Turun kaupunki ja Selvästi Jees -hanke, Raision kaupunki, Salon kaupunki, Lounais-Suomen syöpäyhdistys, Mannerheimin Lastensuojeluliiton Varsinais-Suomen piiri ja Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry.

Teams, Teams. Linkki löytyy alta.

Etävanhempainilta: vape ja nikotiinipussit