Kaupunginhallituksen päätöksiä 19.8.2024

21.8.2024 11:51

Kaupunginhallituksen päätöksiä 19.8.2024

Uudenkaupungin kaupunginhallitus päätti kokouksessaan 19.8.2024 muun muassa:

• ottaa 10.000.000 euron talousarviolainan Lounaisrannikon Osuuspankki Oyj:ltä.
  • hankkia konsernitili- ja maksuliikepalvelut halvimman tarjouksen jättäneeltä Lounaisrannikon Osuuspankilta.
  • hyväksyä hyvinvointi- ja vapaa-aikalautakunnan vastauksen Nuorisopassin käyttöönottoa koskevaan valtuustoaloitteeseen ja esittää myös kaupunginvaltuustolle sen hyväksymistä. Hyvinvointi- ja vapaa-aikalautakunta päätti kokouksessaan 18.6.2024 ettei Nuorisopassi tai Fredo App -sovelluksia oteta käyttöön.
  • hyväksyä, että Uudenkaupungin kaupunki ottaa vastaan perillisittä kuolleen henkilön omaisuuden Valtiokonttorin ehtojen mukaisesti. Perintövarat käytetään lasten ja nuorten hyvinvointityöhön.
  • merkitä tiedoksi, että hallitusta on tiedotettu aikomuksesta purkaa vanha vesitorni.

Kaupunginhallituksen pöytäkirja on nyt julkaistu. Kaikkiin kokouksen päätöksiin voi tutustua tarkemmin kaupungin asianhallintajärjestelmässä