Sininen aaltografiikka

5.8.2024 11:02

Sakunkulman päiväkeskus aukeaa maanantaina 5.8.

Sakunkulman päiväkeskus avaa ovet jälleen maanantaina 5.8.2024 kello 08.00. Sakunkulma on kaikille ikäihmiselle tarkoitettu avoin kohtaamispaikka, joka on avoinna maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin 08.00-15.00 välisenä aikana osoitteessa Zachariasseninkatu 1.

Sakunkulman avoimesta päiväkeskustoiminnasta vastaa Uudenkaupungin kaupunki lahjoitus- ja perintövarojen turvin. Uudenkaupungin kaupunki on palkannut ikäihmisten hyvinvointikoordinaattoriksi lähihoitaja, merkonomi Venla Blomrosin vastaamaan päiväkeskuksen toiminnasta.

-Sakunkulman toiminnan siirtyminen osaksi kaupungin hyvinvointi- ja vapaa-aikapalveluiden tarjontaa täydentää hienosti jo entisestäänkin laajoja kaupungin kuntalasille tarjoamia palveluita, kertoo kaupungin hyvinvointijohtaja Jan Vuorenlaakso

-Olen erittäin innostunut jatkamaan perinteikkään Sakunkulman päiväkeskuksen toimintaa. Tavoitteena on pitää kiinni aiemmin hyvin toimineista käytännöistä ja kehittää Sakunkulman kävijöiden kanssa myös jotakin aivan uutta, toteaa ikäihmisten hyvinvointikoordinaattori Venla Blomros.

Avajaisviikon kunniaksi kaikille kävijöille tarjotaan Sakunkulmassa pullakahvit tiistaina 6.8.2024 kello 12.00-14.00.

Avainsanat