Lauluja Asioista -A Tribute to Ultra Bra

Kulttuurikeskus Cruselli, Kullervontie 11A, Uusikaupunki

rajattu ultra bra lauluja asioista

SUMU Big Band with Strings
Lauluja asioista - A Tribute to Ultra Bra

Vuonna 1994 perustettu Ultra Bra muodostui yhdeksi aikakautemme suurimmista sukupolvikokemuksista. Kaksitoistahenkisen yhtyeen taistolaishenkinen sävy vetosi vuosituhannen vaihteen nuorisoon ja on jatkanut elämäänsä seuraavienkin sukupolvien kuvaannollisilla levylautasilla.
SUMU Big Band tarttuu nyt pitkään kyteneeseen ajatukseen osoittaa kunnioitusta Ultra Bralle. Alkuperäisissä sovituksissa on ollut täyteläinen soitinnus ja sointumaailma, joille haluamme pysyä uskollisina - niinpä big band -kokoonpanon lisäksi lavalle nousee SUMUn oma, loistava jousisektio.

Laulusolistejakin Ultra Brassa oli useita. Niin on tässäkin konsertissa, nimittäin SUMUn omat, upeat laulajat Anna Karlsson, Pekka Kurki, Elisa Ockenström, Milla Ryytty ja Ari Setälä. Ultra Bran keulahahmoksi nousi Kerkko Koskinen, joka teki suurimman osan sävellyksistä ja sovituksista. SUMUa puolestaan luotsaa kapellimestari Rami Koskinen, jolla on myös osansa näiden big band -sovitusten synnyssä.
Molempiin orkestereihin liittyy myös monia muita asioita, joista epäilemättä kuulette lisää konsertissa.

Lämpimästi tervetuloa!

SUMU Big Band with Strings
Lauluja asioista - A Tribute to Ultra Bra
Pe 4.10.2024 klo 19.00