Biblioflix-lukukilpailu nuorille

Uudenkaupungin pääkirjasto, Alinenkatu 36, 23500 Uusikaupunki

Biblioflix - nuorten lukukilpailu

Onneksi olkoon! Sinut on palkattu uuden Biblioflix-hittisarjan tuottajaksi!

Uudenkaupungin kirjaston nuorten kesälukukisassa valitaan näyttelijöitä kirjasta tehtävään tv-sarjaan. Kilpailuun voi osallistua 3.6. - 30.8. Osallistumislomakkeita on jaossa Uudenkaupungin pääkirjastossa.

Osallistumisohjeet:

• Lue kirja! Ihan mikä tahansa. Hittisarjasi perustuu siihen.
  • Ketkä näyttelevät kirjan hahmoja sarjassasi? Nimeä 1 - 5 kirjan henkilöhahmoa ja valitse näyttelijät näihin rooleihin. Voit valita näyttelijöiksi ihan keitä tahansa.
  • Täytä osallistumislappu. Kirjoita yhteystietosi lapun alaosaan ja palauta se Uudenkaupungin kirjaston asiakaspalveluun, jos haluat osallistua arvontaan. Osallistumislapun yläosassa olevat roolitukset pistetään esille lastenosaston seinälle.

Palauttamalla täytetyn kaavakkeen Uudenkaupungin pääkirjastoon osallistut arvontaan, jonka voittaja saa kaksi elokuvalippua.

Biblioflix - nuorten kesälukukisa