Pikkukarju ke 7.7.

Nopperlan Tila, Nopperlantie 1, Lokalahti.

Piirretty ruskea villisika

Maailman kovimpana maalaisfestarina tunnettu Karjurock järjestetään Uudenkaupungin Lokalahdella Nopperlan Tilalla perjantaina ja lauantaina 19.-20.7. Luvassa on jälleen upeita elämyksiä hienojen maaseutumaisemien keskellä. Kyseistä viikkoa täydentää uusi perheille suunnattu Pikkukarju-tapahtumapäivä, joka järjestetään keskiviikkona 17.7.

Pikkukarju-tapahtuman odotetuimpana ohjelmanumerona on klo 19 alkava Käärijän keikka. Lisäksi tarjolla on Sometähdet vs. Karjurock Allstars -jalkapallo-ottelu, Karjurock-tivoli ja muuta hienoa lisäohjelmaa. Osa Pikkukarju-tapahtumapäivän tuotosta ohjataan Lastenklinikoiden Kummien kautta TYKS Majakkasairaalan lasten ja nuorten osastojen viihtyvyyteen.

United Festivals Oy:n Henri Kulmala on innoissaan tulevasta perhetapahtumasta.
- ”Päätimme jälleen muistaa myös alaikäisiä nuoria ja lapsiperheitä ja kun saimme vielä kiinnitettyä tapahtuman pääesiintyjäksi vihreäboleroisen koko Suomen Käärijän, niin tiesimme, että tästä tulee täydellinen tapahtumapäivä. Saimme myös iloksemme sovittua hyväntekeväisyysteeman TYKS Majakkasairaalan kanssa", kertoo Henri Kulmala.

- Harvat festivaalit pitävät nykyisin ikärajattomia perhepäiviä, mutta Pikkukarju tekee tässä poikkeuksen. Tapahtumapäivä alkaa klo 15 ja on täynnä koko perheelle suunnattua ohjelmaa jalkapallopeleineen ja tivoleineen. Tervetuloa mukaan!" Kulmala päättää.

PÄÄSYLIPPUJEN MYYNTI ON ALKANUT

Pikkukarju-tapahtumapäivän pääsylippujen myynti on alkanut. Tarjolla on normaali pääsylippu ja lisäksi perhelippu, joka oikeuttaa sisäänpääsyn kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle (0-16 v.). Pääsyliput myy Ticketmaster, www.ticketmaster.fi.

Lisätiedot:
Henri Kulmala
henri.kulmala@unitedfestivals.fi

Markkinointi, media- ja viestintäasiat:
Lauri Ruotsalo
lauri.ruotsalo@unitedfestivals.fi