Sinivalkoinen outlet-logo.

16.5.2024 18:56

Uki Outlet avautuu jälleen Uudenkaupungin keskustaan

Suosittu Uki Outlet -myymälä avaa ovensa jo kolmannen kerran Uudenkaupungin keskustaan kesän ajaksi. Saman katon alle tulee 30 eri myyntipaikkaa, eli mukaan on lähtenyt ennätysmäärä yrityksiä.

Tunnetuista brändeistä mukana ovat tänäkin kesänä mm. Sebago, Musto, Luin Living ja Globe Hope. - Myymälän keskeinen sijainti aivan torin laidalla ja pidempi aukiolo on houkutellut kivasti mukaan myös paikallisia yrityksiä.

Keskustan uniikkien kivijalkaputiikkien lisäksi outletin monipuolisen tarjonnan toivotaan houkuttelevan asiakkaita ostosmatkalle keskustaan myös pidemmän matkan päästä.

Myymälä palvelee joka päivä jo tutuksi tulleessa paikassa, K-Market Pikkuherkun alakerrassa. Outlet on avoinna koko kesän ajan maanantaista perjantaihin iltaseitsemään asti ja viikonloppuisin molempina päivinä neljään asti. Juhannuksen pyhät tuovat muutoksia aukioloon.

Pääsisäänkäynti on marketin pääovista Alisenkadun puolelta ja esteetön kulku ostoksille on rakennuksen takaa. Lastenvaunuilla ja -rattailla liikkuvat lapsiperheet ja pyörätuoliasiakkaat ovat myös lämpimästi tervetulleita myymälään!

Avajaisia vietetään perjantaina 17.5. heti aamukymmeneltä. Avajaisviikolla outletissa voi osallistua arvontaan, jonka palkintona on upouusi Citypyörä. Arvontapalkinnossa mukana Kesport.

Myymälässä maksuvälineenä käy ainoastaan pankki- ja luottokortit.

Uki Outlet palvelee 17.5.–10.8.2024 osoitteessa Koulukatu 2-4 ma-pe klo 10–19, su-la klo 10–16

Avainsanat