Pop Up -kahvila Café Kukonmäki ke 10.7.

Café Kukonmäki, Merimiehenkatu 27, Uusikaupunki.

Cafe Kukonmäki

Café Kukonmäki on pieni pop up -kahvila, viehättävän merenrantakaupungin tunnelmallisessa puutalomiljöössä.
Tervetuloa kahvittelemaan, lounastamaan ja nauttimaan kiireettömästä hetkestä vehreässä pihapiirissä.

Valikoimista löytyy uunituoreita leivonnaisia, kuten porkkanakakkua, korvapuusteja ja sämpylöitä sekä tietysti kahvia ja virvokkeita. Myös gluteenittomia vaihtoehtoja.
Pieneen ja hiukan suurempaankin nälkään löytyy kevyttä lounasta mm. herkulliset toastit ja Kukonmäen oma savulohikeitto. Kesän mittaan tarjolla myös vaihtuvia annoksia.

Pihalla kahvittelijan tervetulleeksi toivottavat kahvilakoirat Freja ja Tove, kissat Hilma ja Dave sekä suloiset puput. Kaikkia kahvilamme tuotteita voi ostaa myös mukaan.

Sydämellisesti tervetuloa!

Seuraavat aukiolopäivät:
Ke 24.7.
Avoinna myös Vanhat talot -tapahtumassa  la 7.9.-su 8.9.